Між європейськими перспективами і воєнними викликами: про що говоритимуть на New Food Summit

09 жовтня 2024, 14:23 575

Вже менше тижня залишилось до New Food Summit 2024, який відбудеться 15–16 жовтня у Києві, де виробники agrifood-галузі, дистриб’ютори, гравці ритейлу і HoReCa будуть обговорювати, як в умовах війни, зростання витрат, зміни ланцюгів постачання і постійних відключень світла масштабуватись, створювати нові продукти та виходити на іноземні ринки.

Про це повідомляє організатор події — компанія IdeasFirst — та відзначає, що на заході очікується 400 учасників і понад 70 спікерів.

Про що будуть говорити на цьогорічному саміті? 

  • Шлях до лідерства на світовому ринку їжі: що стримує розвиток, і як змінити ситуацію. Що заважає конкурентоспроможності української харчової промисловості на світовому ринку, і як змінити ситуацію?
  • Як продуктовий ритейл адаптується до нових потреб споживача. Про потреби, очікування, тренди у поведінці й смаках споживача та продукти і сервіси, які ритейл створює у відповідь на цей запит.
  • Готова їжа та напівфабрикати: чи стануть швидкі рішення новою нормою для українців. Про нішу продуктів ready-to-eat та ready-to-cook в контексті блекаутів. Що відбуватиметься з категорією в умовах стабілізації енергетичної ситуації?
  • Стати «своїм» на міжнародних ринках: стратегії успішного просування. Про вибір стратегії виходу на міжнародні ринки та зважені інвестиції у розвиток експортного напряму.
  • Future Food: перспективи функціональної та корисної їжі в Україні. Драйвери та стопери розвитку ринку. Чого насправді хочуть споживачі від future food? І чи готові за неї платити?
  • Фінансування та інвестиції в агріфуд-сфері. Про фінансові можливості, доступні українським агріфуд-бізнесам сьогодні. Зміна інвестиційних стратегій: як зараз інвестори оцінюють бізнес та ухвалюють рішення про інвестування?
  • Як перезапустити ринок хлібних виробів. Як Україні стати помітним гравцем на світовому ринку хліба та хлібопродуктів? Обговорюватимуться рішення та система взаємодії, які призводять до створення українських конкурентоспроможних продуктів —– борошна, замороженого тіста, пасти та хліба.
  • Трансформація у HoReCa. Як HoReCa перепаковує свої бізнес-моделі, та що дозволяє закладам залишатися конкурентоспроможними? Зміна форматів, нові фуд-рішення та стратегії обслуговування.
  • Шлях крафтових виробників в Україні. Як маленьким крафтовим виробникам стати на полицю великих ритейл-мереж, отримати вигідні умови реалізації та масштабувати бізнес?

У межах події також відбудеться сесія стартап-пітчингу з презентацією найцікавіших стартапів у foodtech-секторі, нетворкінг із потенційними партнерами та інвесторами. В EXPO-зоні учасники зможуть наочно побачити проривні рішення для агро- та фуд-галузей, а у NEW FOOD BAR особисто продегустувати інноваційні продукти.

Реєстрація на New Food Summit