Про це AgroPortal.ua розповів маркетинг-менеджер із засобів захисту рослин бренду DEFENDA В'ячеслав Панасюк.
За його словами, на дослідному полі було застосовано гербіцид Сумаро (мезотріон) у фазі 5-7 листків. Препарат показав високу ефективність: на сьогодні демополе вільне від бур'янів, зокрема дводольних.
Також у ході Mini hub 40 фермерів отримали конкретні консультації щодо технології використання нового виду дистрибуції — LNZ Web.
«Результати перевершили наші очікування, — констатує В'ячеслав Панасюк. — Зібралася зацікавлена і дуже цінна для нас категорія підприємців — невеликі фермери з площами до 500 га. Ми відкрили для них можливість купувати через інтернет за доступними цінами зовсім невеликі, до 1 каністри, об'єми продуктів не у великого дистриб'ютора, а у близького їм партнера. Для цього достатньо лише освоїти роботу через платформу LNZ Web».
Маркетинг-менеджер із засобів захисту рослин бренду DEFENDA В'ячеслав Панасюк додає, що, окрім того, перевагою роботи з LNZ Group є постійний агрономічний супровід клієнтів.
«Я приїхав на запрошення доброго давнього друга і колеги Олега Дончука. Ми з ним фермеруємо ще з 90-х років, — розповів учасник Mini hub, власник ФГ «Кристал» Балтського району Ігор Міщенко. — Я отримав масу корисної інформації для себе. Особливо вразили молоді, але дуже професійні спеціалісти LNZ. Вони надзвичайно професійно доглянули демополе. Ми не новачки, бачили вже багато різних міжнародних подій, в тому числі й від гігантів. Тут ставлення, увага до партнерів надзвичайно гарне, тепле. Дуже гнучкий підхід, пропонують продукти для абсолютно різних клієнтів. Є вибір, представлена хороша лінійка, спектр».
За його словами, особливо цікаво, коли підказують, як можна оптимізувати деякі засоби, щоби трохи зекономити, але зі збереженням якості.
Ірина Садова, AgroPortal.ua