Економічні події, які визначають реальність, — це вибух інфляції, викликаний спочатку пандемією, а тепер війною в Україні.
Про це заявив президент групи Lactalis Еммануель Бесньє в коментарі forummleczarskie.pl
Він зазначив, що світ сільського господарства, переробників і дистриб’юторів уже має дуже низькі маржі, тому взяти їх на власні плечі неможливо, а перекласти їх на споживачів, принаймні частково, неминуче.
«Незважаючи на цю складну ситуацію, Lactalis Group продовжує розвиватися та інвестувати. Окрім приєднання до групи культового бренду Leerdammer, 2021 рік є стратегічним переломом у географії нашого бізнесу. Ми придбали бренди йогурту Iögo та Olympic у Канаді та бізнес із виробництва натуральних сирів Kraft, надавши Lactalis потужного північноамериканського виміру. Відтепер Сполучені Штати та Канада будуть двома найбільшими країнами групи після Франції», — розповів Еммануель Бесньє.
Він уточнив, що у 2021 р. група Lactalis отримала €22 млрд доходів і закупила 22 млрд л молока, яке переробила на 270 заводах. 55% обороту група має в Європі, 27% в Америці та 18% в Африці, Азії та Океанії. У товарній структурі 36% виручки припадає на реалізацію сиру, 21% — на реалізацію молока, 15% — на реалізацію свіжих молочних продуктів. Вершкове масло забезпечило 13% доходів і 9% — молочні добавки та інші продукти, виготовлені з молока.
Для довідки: Lactalis заснована в 1933 році. Компанії належить 270 заводів у всьому світі. Серед брендів Lactalis — President, Bridel, Lactel, Galbani. Продукція компанії продається у 160 країнах.