Як повідомляють у прес-службі компанії, очікується, що цього року на полиці супермаркетів та до фірмової мережі компанії надійдуть до 750 тис. пасок.
«В асортименті «Київхліб» цього року понад 30 найменувань великодньої продукції — від масових видів до преміальних пасок. При цьому ринок збуту не обмежується Києвом і Київською областю, наші паски можна буде традиційно купити у мережах по всій території України. Крім того, компанія запровадила онлайн-продажі та попереднє замовлення великодньої продукції», — повідомили в прес-службі.
Директор з маркетингу компанії «Київхліб» Лілія Комарова відзначає, що попит на таку продукцію щороку зростає.
«Йдеться не лише про традиційні види пасок. Цьогоріч у нашому асортименті з«явилося багато новинок — приміром, кекс мигдалевий. Сподіваємося, що споживачі оцінять роботу наших технологів і пекарів», — додала вона.
Для довідки: щодня «Київхліб» виробляє близько 400 т хліба та 30 т хлібобулочних виробів на 9-ти виробничих майданчиках у Києві та області. Асортимент продукції перевищує 250 найменувань.