МХП оскаржила рекламу Партії тварин Нідерландів

30 серпня 2016, 16:20 3021

Комітет з питань Рекламного кодексу Нідерландів визнав рекламний ролик, знятий Партією тварин про продукцію компанії «Миронівський хлібопродукт» (МХП) таким, що не відповідає кодексу про рекламу і рекомендував не проводити більше рекламну кампанію подібним чином.

Про це повідомляє прес-служба МХП.

Зокрема, в квітні цього року Партія тварин Нідерландів опублікувала рекламу, в якій заявила що, компанія «Миронівський хлібопродукт» (МХП) не дотримується європейських правил захисту тварин.

У свою чергу, МХП подала скаргу в Нідерландський Комітет з питань Рекламного кодексу (Reclame Code Commissie).

9 серпня 2016 р. Комітет з питань Рекламного кодексу прийшов до висновку, що реклама дійсно порушила положення 2 ст. Нідерландського кодексу про рекламу. Комітет дав рекомендацію Партії тварин і GUE/NGL (одна зі сторін, зазначена в рекламному оголошенні) більше не проводити рекламну кампанію таким чином.

«Будучи європейською компанією, МХП і надалі прагнутиме виробляти куряче м'ясо високої якості, постійно гарантуючи благополуччя тварин, правильне ставлення до навколишнього середовища та до людей. МХП буде продовжувати працювати зі своїми нідерландськими партнерами, щоб зараз і надалі вдосконалювати свої стандарти», — йдеться в повідомленні компанії.

З рішенням Комітету можна ознайомитися за посиланням.


Для довідки: МХП — вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності — рослинництво, птахівництво та м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис. га. З 2008 р. акції компанії котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.