Про це повідомляє прес-служба МХП.
Зокрема, в квітні цього року Партія тварин Нідерландів опублікувала рекламу, в якій заявила що, компанія «Миронівський хлібопродукт» (МХП) не дотримується європейських правил захисту тварин.
У свою чергу, МХП подала скаргу в Нідерландський Комітет з питань Рекламного кодексу (Reclame Code Commissie).
9 серпня 2016 р. Комітет з питань Рекламного кодексу прийшов до висновку, що реклама дійсно порушила положення 2 ст. Нідерландського кодексу про рекламу. Комітет дав рекомендацію Партії тварин і GUE/NGL (одна зі сторін, зазначена в рекламному оголошенні) більше не проводити рекламну кампанію таким чином.
«Будучи європейською компанією, МХП і надалі прагнутиме виробляти куряче м'ясо високої якості, постійно гарантуючи благополуччя тварин, правильне ставлення до навколишнього середовища та до людей. МХП буде продовжувати працювати зі своїми нідерландськими партнерами, щоб зараз і надалі вдосконалювати свої стандарти», — йдеться в повідомленні компанії.
З рішенням Комітету можна ознайомитися за посиланням.
Для довідки: МХП — вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності — рослинництво, птахівництво та м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис. га. З 2008 р. акції компанії котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.