Українські біженці створюють попит на бюджетну молокопродукцію у Польщі

31 січня 2023, 09:50 1924

Знижена споживча активність стостерігається зараз на ринку молочнних продуктів Польщі, оскільки харчова інфляція змушує споживачів відмовлятися від звичних продуктів і переходити на більш дешеві альтернативи.

Про це розповів президент Польської молочної групи Ярослав Мальчевський, пише «Інфагро».

Він також додав, що спостерігається очевидне зростання попиту в бюджетному сегменті польського молочного ринку, що, безсумнівно, пояснюється наявністю «споживачів з українськими паспортами».

«Присутність 2 мільйонів біженців сприяє збільшенню споживання молока у Польщі. Але це насамперед стосується основних продуктів харчування», — зазначив він, додавши, що цей фактор має обмежений вплив на преміум-сегмент, продукцію без ГМО або органічну продукцію.

Загалом є ознаки того, що сегмент органічних молочних продуктів у Польщі переживає важкі часи, сказав Мальчевський.

Він процитував нещодавній звіт EMB, організації, що об’єднує 100 тис. виробників молока в усьому Європейському Союзі, в якому висловлюється занепокоєння щодо різкого зростання витрат на виробництво органічного молока.

«Ці дані не вселяють оптимізму, тому що собівартість продукції перевищує виручку від реалізації», — резюмував експерт.