Найбільш перспективними групами товарів українського виробництва є м’ясна продукція (яловичина і курятина), напівфабрикати з курятини, жива ВРХ. Але, зважаючи на зарегульованість ринку, м’ясну продукцію можливо буде постачати лише після вступу в дію Угоди про вільну торгівлю.
Про це розповів перший секретар Посольства України в Туреччині Борис Уваров під час онлайн-події «Торгові можливості з Туреччиною: виробництво, експорт, імпорт».
«Також, на основі спілкування з найбільшими торговельними мережами Туреччини, цікавими для турецького споживача є солодощі (шоколад, цукерки, печиво), фруктові та овочеві соки, розфасована холодна кава, соняшникова олія у великій тарі, кукурудза», — зазначає Борис Уваров.
Він нагадав, що минулого року Туреччина відкрила ринок для наступних категорій українських товарів: рибні продукти, перероблений тваринний білок, непризначений для споживання людини. Цього року відкрився ринок для шкур копитних, тваринних жирів, непризначених для споживання людини. Вже ведуться перемовини про виведення на ринок Туреччини риби живої для розведення, інкубаційних яєць, сіна, перероблених молюсків.
«Слід враховувати, що ринок Туреччини перенасичений продукцією харчової промисловості та аграрною продукцією, оскільки в країні є велика кількість місцевих виробників. Але якщо ретельно вивчити смаки і вподобання споживачів, то можна просувати конкретні види продукції», — зазначив Борис Уваров.
Він дав кілька рекомендацій експортерам, які планують виходити на ринок Туреччини:
Для довідки: Туреччина вважається однією з перспективних країн для ведення бізнесу і входить до топ-20 країн за рівнем економічного розвитку із ринком, що швидко розвивається. Країна знаходиться на 16 місці за легкістю ведення бізнесу, зокрема сплати податків, і має досить високий рівень споживання.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua