Про це AgroPortal.ua розповів керівник СВК «Ягідки» (ТМ BigBlue) Олег Науменко.
«Цього року разом із партнерами випускаємо лімітовану лінійку органічного конфітюру та варення з лохини, а також органічні соуси для м'яса. Через 1,5 місяці матимемо готову продукцію, а через 2 місяці вона буде доступна для продажу», — прокоментував він.
N. B. Круте піке. Чому ціни на найдорожчу ягоду знижуються
Крім того, виробник планує спільно з однією ритейл-мережею випускати крафтове пиво з лохини.
«В Америці виготовляють пиво з лохини. Проте це поки що плани, а соуси та варення я вже куштував — смачно», — додав Олег Науменко.
Лохина ТМ BigBlue представлена у мережах «Сільпо», Metro, «МегаМаркет», WineTime. Наступного року планують розширити географію та кількість партнерів.
Валентина Оврас, AgroPortal.ua