Це сталось не лише через мілленіалів, які вивели галузь за рамки шаблонів про освіту, гендер чи вік. Але й через те, що весь професійний ринок мусив стати універсальнішим, швидко вчитися новим методологіям та роботі в команді.
Основа успіху будь-якої компанії — люди. Не цифри, KPI та нагороди, а люди. Тому власники більш свідомо підходять до вибору кандидатів, яким довіряють працювати з проєктами компанії.
Тож який він, ідеальний кандидат 2020-х?
Це стосується як професійної сфери, так і персонального розвитку. Вже зараз на співбесідах кандидатів запитують про їхні нові навички — чому навчились останнім часом, що вчите зараз; про труднощі — із якими зіштовхнулись та як їх долали.
Одне із запитань, які обов’язково ставлять на співбесідах у Beetroot: «Як плануєте розвиватися далі?». Для рекрутера це можливість синхронізувати плани та вміння кандидата з цілями компанії.
Чесний та відкритий
Чесність цінна тим, що тільки так можна дати хороший фідбек колегам чи навіть діям керівництва. З іншого боку, треба бути достатньо відкритим, щоб почути фідбек і про себе, і зробити правильні висновки.
Компанії очікують побачити кандидата, відкритого до всього нового, різних людей та точок зору.
Як за себе, так і за команду. Особливо, коли доходить до помилок. У них зізнаватись важко, але необхідно. І краще це робити відверто. При цьому не шукати винних, а розуміти наслідки і те, як виправити ситуацію.
Довіра та відповідальність дозволяють спрощувати ієрархію у командах та цілих компаніях. Саме такі якості будуть трендом наступного десятиріччя.
Оптимальні працівники 2020-х здатні ставити та вирішувати задачі самостійно, не чекаючи наказу «згори» — їм не потрібні інструкції, щоб почати діяти. Вони проявляють ініціативу та компетенцію в проєкті, бо знають, що і як можна зробити, аби досягти цілі. Наважитись вийти за рамки шаблонів і експериментувати — це також сміливо. Та саме у таких рішеннях часом криється розвиток проєкту та самого спеціаліста.
Сміливість також можна розглядати у контексті спілкування в команді — коли треба озвучувати свою думку. Особливо якщо вона не збігається з думкою інших.
Гнучкість — нова необхідність для всіх спеціалістів. Кандидат має бути готовим слухати та розуміти іншу точку зору та шукати компромісні рішення. Гнучкість знадобиться у будь-якій роботі чи особистих відносинах. Компанії особливо цінують гнучке, приземлене ставлення до себе: можливо, завтра тобі доведеться навчитися чомусь геть новому, і це нормально.
Під час вибору сфери діяльності люди все менше зважають на стереотипи та нав’язування оточення, а також намагаються знайти те, що буде близьким саме їм. Перш ніж подати резюме, замислюються, що вони хочуть чи можуть дати компанії, до якої прагнуть потрапити.
Для кандидата 2020-х цінності компанії стануть чи не найважливішим чинником прийняття рішення щодо працевлаштування. Втрачати час на компанію, з якою не сходяться координати, — безглузда затія.
Сталість та соціальна відповідальність — не просто тренд. Це необхідність, яку не варто заперечувати. Свідоме ставлення до всього, що тебе оточує, — те, що варто виховувати в собі вже зараз, бо у найближчі 5-7 років рівень самосвідомості стане важливим фактором при виборі кандидата.
Компанії шукають людей з добрими намірами, для яких важливо те, чим вони займаються і як впливають на оточення.
Без перебільшення, відбулись кардинальні зміни у мисленні, що впливатимуть на ринок праці наступні 10 років. Людина, як особистість, ще ніколи не була настільки значимою у професійному середовищі, як зараз.
AgroPortal.ua за матеріалами The Point