Батончики з емоціями. Виробництво корисних продуктів обʼєднує людей

31 грудня 2023, 06:00 1190

В асортименті крафтового виробника натуральних солодощів ТМ «Доброїж» наразі 21 вид батончиків, і вже незабаром їх доповнить ще один із серії під назвою «Військовий оберіг».

Це стало можливим завдяки перемозі у конкурсі бізнес-ідей, який проводив департамент інспекційної роботи в межах Програми підтримки малого і середнього підприємництва Сумської МТГ. 

Виробництво планують запустити за місяць після отримання коштів.

«Наразі ми вийшли на довоєнні обсяги. У нас декілька напрямів солодощів — класичні батончики без цукру, тобто просто сухофрукти, горіхи, спеції. Їх доповнюють 12 видів батончиків із чорного бельгійського шоколаду, а також 5 видів молочного шоколаду без цукру. Родзинкою нашого асортименту є халва з пророщеного насіння без цукру на меді або сиропі. Зараз найбільш популярна халва «Сміяна з коноплею», — розповідає AgroPortal.ua власник виробництва Костянтин Гетта.

Зараз на підприємстві залучені 4 працівники, але за потреби штат планують збільшувати. Крім того, є команда помічників у різних містах України, на сьогодні їх 10. Власник виробництва наголошує, що всі бажаючі можуть стати другом ТМ «Доброїж» і просувати ідею об’єднання людей у своїх містах.

Продукцію реалізують через сайт та сторінки у соціальних мережах. 

Костянтин Гетта, власник виробництва натуральних солодощів ТМ «Доброїж»

Сама ідея створення натуральних продуктів без цукру виникла 6 років тому, коли мій старший син з’їв щось куплене в магазині, від чого у нього виникла алергічна реакція. Так з’явилася думка про відкриття магазину, де люди змогли б купувати все, що хочуть, і їсти, скільки захочуть, а для цього потрібна довіра. Магазин ми відкрили. Спочатку випікали пиріжки-самоси, печиво без цукру і виготовляли 12 видів батончиків. Це були звичайні класичні батончики з подрібнених сухофруктів. Зараз у нас 76 видів продукції, і ще додаємо. У результаті маємо найбільший асортимент батончиків в Україні.

Повномасштабне вторгнення внесло суттєві корективи у роботу крафтового виробника. Спочатку зіткнулись із нестачею деякої сировини. Зараз поступово відбувається перехід на локальну або вітчизняну продукцію. Це сприяє підтримці та розвитку місцевої громади і України в цілому. 

Також були проблеми з працівниками: хлопець, який займався продажами, вступив до лав ЗСУ, а бухгалтер, логіст, технолог, склад-комірник — виїхали за кордон. Нині підприємство працює з тією командою, яка збереглась. Основну роботу на себе взяв Костянтин, але, як показала практика, за такого формату роботи бажаного розвитку немає. Тож зараз активно відбувається пошук бажаючих долучитися до команди «Доброїж».

Костянтин Гетта, власник виробництва натуральних солодощів ТМ «Доброїж»

Ми об’єднуємо світ і починаємо це робити з того місця, де живемо. Це наша основна місія. Маємо в асортименті 21 вид класичних батончиків, і кожен з них передає певний стан, емоцію. Наприклад, «Вишнева радість», «Кокосове свято», «Апельсинова вечірка». Кожен батончик — це стан якогось буття. Ось така особливість нашої продукції. Зараз ми в процесі створення серії «Військовий оберіг». Це можливість відчути підтримку, об'єднатися і захистити людей, які потребують допомоги. Насамперед це ті, хто знаходиться у місцях бойових дій, або ті, хто відчуває страх.

У планах ТМ «Доброїж» на 2024 рік замінити обладнання на більш сучасне, зробити ребрендинг паковання, розширити команду однодумців і вийти на світові ринки. А ще планують запустити економіку дарування: вже є ідея, як це зробити.

«Взагалі ідей дуже багато. Крім того, я ще проводжу зустрічі, на яких ми створюємо образ майбутнього України та світу, коли люди діляться кожен своєю мрією. З досвіду, якщо попросити 20 людей по черзі написати на папері свої мрії, то коли доходить черга до 20-го, виявляється, що його мрії вже всі записані. Насправді 99,9% людей мріють про одне й те саме. Тож запрошуємо всіх, кому відгукується наша місія до нас в команду», — підсумував Костянтин Гетта. 


Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua