До війни вартість перевезення зерна з центральної частини України до глибоководних портів була 20 $/т, сьогодні — 90 $/т. Внаслідок такого стрімкого подорожчання залізничної логістики в Україні аграрії отримали різке падіння рентабельності виробництва сільськогосподарської продукції.
Про це розповів директор ТОВ «Гермес-Трейдинг», співзасновник агрохолдингу «АгроВіста» Юрій Скічко під час круглого столу «Агросектор + залізниця: відкритий діалог заради спільного виживання та розвитку».
«Ми побачили на початку війни, що міжнародні компанії пішли з ринку, і виробники отримали виклик — потрібно було реалізовувати продукцію самостійно, перевозити і доставляти зерно. Тому попит на вагони створюють не 5-10 гравців, які були у минулих сезонах, а 50-100 компаній, які пішли за цими вагонами і ще більше розігріли ринок та підняли ціну на них», — зазначає Юрій Скічко.