Про це йде мова в оприлюдненому на сайті міністерства проекту наказу «Про внесення змін до Тарифів на послуги із забезпечення доступу портового оператора до причалу, що перебуває у господарському віданні адміністрації морських портів України».
Як зазначається, документом передбачається виключення з тарифів коефіцієнту 0,7 на зерноперевалку на спеціалізованих терміналах із застосуванням перевантажувальних машин (з продуктивністю навантаження не менше ніж 500 т на годину).
«Тарифи містять положення, яке створює за критерієм державних регульованих цін різні економічні умови для портових операторів, що працюють у сегменті переробки зернових вантажів, тобто виробляють однакову продукцію (товари, роботи, послуги) у морському порту», — говориться у пояснювальній записці до документу.
В міністерстві зазначають, що законодавством не визначено поняття «спеціалізований термінал», а також не надано вичерпних ознак того, який сааме показник продуктивності перевантажувальних машин (фактичний під час обробки суднової партії, максимальний за технічною документацією виробника, розрахунковий середній за період часу тощо), що є умовами застосування коефіцієнта 0,7.
«Прийняття акта спрямоване на припинення цінової дискримінації портових операторів, які працюють у сегменті переробки провідного для морських портів та всього національного транспортного комплексу вантажопотоку зернових вантажів, що має важливе значення для національної економіки», — підкреслюють в Мінінфраструктури.