Джерело фото: railinsider.com.ua
Понад 30,5 тисяч залізничних вагонів станом на 4 травня прямували до переходів на західному кордоні України.
Таку інформацію оприлюднив під час онлайн-наради із представниками зернового ринку заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.
Він зазначив, що за місяць кількість рухомого складу в цьому напрямку зросла на 31% (23,2 тис. вагонів 4 квітня.
Складна ситуація наразі спостерігається у напрямку Румунії: черга на прикордонний перехід Вадул-Сірет-Дорнешти сягає 35 діб (4422 вагонів), а на Дяково-Халмеу — 22 доби (1034 ваг.).
Найбільше вагонів продовжує фіксуватися на переході Ізов-Грубешув (9953 ваг.). Черга тут сягає 19 діб. Також у трійці «лідерів» — два переходи до Словаччини: Чоп-Чієрна над Тісоу та Ужгород-Матевці. До них прямують 4896 та 4869 вагонів відповідно (14 і 17 діб).
Відповідно УЗ довелося ввести конвенції, аби покращити ситуацію. За інформацією на сайті компанії, обмеження щодо доправлення зернових вантажів і насіння почали діяти 4 травня та стосуються перевезень у напрямку прикордонних переходів з Румунією: Вадул-Сірет (до зони С порту Констанца), а також Дяково.
Із 5 травня почали діяти конвенції щодо перевезень у зерновозах філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця». Наразі ними заборонено транспортувати вантажі до Молдови та Румунії через прикордонні переходи Могилів-Подільський, Вадул-Сірет і Сокиряни. Окрім того, таке ж обмеження стосується відправлень у напрямку станцій Рені та Рені-Порт.
«На мережі у напрямку цих станцій перебуває орієнтовно 5,5 тис. завантажених зерновозів (майже 70% із них — це вагони ЦТЛ). Зараз вживаємо заходів, щоб розвантажити стики», — пояснив ситуацію Валерій Ткачов.
Ще одна конвенція почне діяти 7 травня та стосуватиметься усіх перевезень до Угорщини.