Черга на перевалку зерна цього сезону вже зайнята до нового року. Виробники сьогодні розподіляють ризики: хтось обирає залізничні перевезення, а комусь вигідніше везти врожай морем.
Про це розповів трейдер «Алмейда Груп» Дмитро Сух під час зустрічі Trend&Hedge Club.
«Про північно-західну Європу я би забув найближчим часом, Італія потужно законтрактувалася і продовжує це робити. Станом на цей момент, якщо ви захочете продати зерно, то не отримаєте цін, які були би в паритеті до РОС. На мою думку, причина в тому, що італійці засвоїли урок минулого року, коли вони законтрактувалися з Угорщиною, Румунією, а там у зерні виявили токсини, відповідно, постачання зривалися. Тоді ціна виросла зі 170 $/т до 200 $/т і більше», — зазначив трейдер.
На ринку Китаю у найближчі пів року не очікується різких змін і значних обсягів продукції. Поки що USDA оцінює імпорт Китаєм у 10 млн т, самі китайці — в 7 млн т, аналітики ARGUS media — у 4 млн т. Цього року там хороший урожай кукурудзи, тому китайці поступово відмовляються від партнерів.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua