Експорт молочних продуктів з України до Європи під час повномасштабної війни збільшився.
Про це розповів аналітик Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ) Максим Гопка «Громадському радіо».
За його словами, якщо до початку повномасштабної війни традиційними ринками, куди Україна експортувала молочні продукти, були східні країни (наприклад, Азербайджан, Грузія, Казахстан) та Молдова, то останніми роками збільшилися обсяги експорту до Іспанії, Греції, Італії. Ці країни використовують українське сухе молоко, аби переробляти його на інші популярні у споживанні молочні продукти.
На збільшення експорту впливають декілька причин:
«Особливо популярними є сухе молоко, вершкове масло, сири. У літній період є попит на українське морозиво. Експортна структура молочних продуктів має такі особливості: 26% — це сухе молоко, майже 26% також складає вершкове масло, морозиво — близько 17% і сири — також 17%. Одна із причин популярності сухого молока серед європейських виробників — те, що наша сировина є дешевшою, отже більш рентабельною у переробці», — зазначив Максим Гопка.