На ринку Чорного моря станом на середину травня фрахтувальники продовжують тиснути на зниження ставок, однак судновласники твердо відстоюють свої позиції й тримають ставки стабільними.
Про це повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Так, ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюються на рівні 34-35 $/т, як і раніше.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 $/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зберігається на рівні 29-30 $/т.
Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 €/т.