Топ-5 споживчих трендів: що їдять українці, та як ритейл адаптується до потреб покупців
Сьогодні спостерігається тренд на товари з українською ідентичністю, тому в торгових мережах з’являється більше полиць із крафтовою продукцією.
Про це повідомив директор департаменту власних торговельних марок мережі супермаркетів VARUS Сергій Чорний на форумі NEW FOOD SUMMIT 2024.
«Зараз тренд на українське, і ми говоримо про крафт — це і сири, і ковбаси. Український крафтовий виробник, на мою думку, за якістю преміальний. Якщо раніше на таку продукцію був низький попит, то наразі ми можемо тримати ці продукти на своїх полицях, і їх потребують покупці», — зауважив Сергій Чорний.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua