Період пікового сезону перевезень зернових вантажів у 2023/24 МР значно скоротиться через зниження врожаю.
Такий прогноз озвучив виданню Rail.insider експерт ГО «Центр досліджень залізничного транспорту» Всеволод Великодний.
Експерт зауважує, що 2023/2024 маркетинговий рік буде складним не тільки для аграріїв, а й для залізничних перевізників.
«З урахуванням перехідних запасів, ми очікуємо, що на експорт піде до 32 млн т зернових та олійних. Тож, імовірно, профіцит рухомого складу буде спостерігатись уже в листопаді-грудні. Тобто піковий сезон перевезень триватиме 3,5-4,5 місяці замість звичайних десяти», — розповів Всеволод Великодний.
Він додав, що схожа ситуація спостерігалася у «ковідному» 2020/2021 МР, коли ставки на рухомий склад обвалилися зі $100 до $3-4 на добу.