Про це розповів власник компанії «Медові Брати» (Honey Brothers) Дмитро Кушнір під час Медового марафону 2020: «Додана вартість у медовому бізнесі та криза, як час можливостей».
«Пасічникам потрібно інвестувати в виробництво, але ми не маємо доступу до фінансування на потрібному рівні. Є доступ до коштів, але на таких умовах, як пропонується ми не можемо скористатися цими пропозиціями», — завважує Дмитро Кушнір.
За його словами, іншою проблемою, яку відчувають українські пасічники — це українське законодавство, яке для малих виробників наразі досить обмежуюче.
«На сьогоднішній день для більшості бджолярів законодавство досить обмежуюче і не дає багатьох варіантів для імпровізації. Ми можемо продавати мед на базарі, заготівельникам, але на нашому рівні не реально працювати з рітейлом та експортувати. «Медові брати» хотіли б експортувати, хоч маємо не великі об»єми, але я хотів би мати можливість продати 500-1000 кг меду закордон. Теоретично ця можливість є, але практично — вона відсутня», — зазначає Дмитро Кушнір.