Страхові компанії вимагають більше гарантій для суден, які підуть українським зерновим коридором.
Про це пише Reuters із посиланням на гравців ринку.
За словами андеррайтерів і брокерів, компанії готові страхувати судна, які проходитимуть запропонованим коридором для вивезення українського зерна, лише якщо будуть домовленості про супровід цивільних суден міжнародними військово-морськими силами та чітка стратегія боротьби з морськими мінами.
Тільки такий підхід задовольнить страховиків і переконає, що це не просто азартна гра, запевняють співрозмовники видання і додають, що це може бути спільний супровід українських та російських кораблів або ООН, або нейтральної держави, такої як Туреччина.
Крім того, важливим питанням є розмінування акваторії. Розмінування можливе з використанням супутникових технологій для ідентифікації місць розташування мін. Такі країни як США, Велика Британія чи Франція мають цю технологію, додав страховик.
Британський брокер зазначив, що його фірма працювала над створенням «страхової бази» для судна, яке бажало зайти в Україну, щоб вивезти зерно, щойно буде створено коридор.
«Клієнт готовий зайти з гуманітарного погляду», — сказав він.
Страхові компанії вже більш впевнені у безпеці, ніж це було у лютому. Про це свідчить зниження додаткових премій за захід у води Чорного моря, які впали до 2% від вартості судна з 5% на початку війни, зазначив керівник морського відділу брокерської компанії Marsh Маркус Бейкер.