Про це розповів комерційний директор «АУСП Фрут» Володимир Гуржій, говориться у повідомленні «Української аграрної конфедерації».
Це ринок номер один серед цивілізованого і респектабельного експорту, вважає фахівець.
Також цікавими ринками для збуту українського яблука, де знають нашу продукцію, є ринки Великобританії, Голландії, Німеччини. Німецький покупець, як правило, споживає продукцію сам. Покупці з Голландії, Франції потім перепродають наші яблука.
Як розповідає представник компанії, для успішного збуту плодів недостатньо вирощувати їх у великих обсягах. Головну роль грає якісний логістичний ланцюг: післязбиральне зберігання, пакування, транспортування тощо. Подібна інфраструктура в сегменті збуту яблук більш-менш налагоджена. Особливо у порівнянні з ягодами.
Наприклад, окрім яблук, перспективними для експорту є українські черешня, лохина. Але період їх збуту вітчизняними виробниками обмежений приблизно двома тижнями, адже для цих ягід практично немає професійних сховищ.
«Це дуже гальмує ефективні продажі. Наприклад, професійні оператори на світових ринках проводять доставку своєї черешні протягом 50, а інколи і 70 діб», — говорить практик.
Він також уточнив, що у 2017 році Україна експортувала приблизно 35 тис. т свіжих та заморожених ягід. Цьогоріч очікувані обсяги — 40 тис. тонн.