Такі дані навів виконавчий директор Китайської торгової асоціації Руслан Осипенко під час семінару «Kick-off event: що потрібно знати про вихід на ринок Китаю».
«Китай — це країна, яка стратегічно планує дії на 50-100 років наперед. Одним із напрямків планування є забезпечення харчової безпеки, тобто в майбутньому країна перейде на самозабезпечення продуктами харчування. Якщо ви плануєте експортувати до цієї країни, то робити це потрібно вже зараз», — зазначив Руслан Осипенко.
За словами експерта, в Китаї сформувався середній клас за рівнем доходу, який змінює свої харчові уподобання, що в свою чергу створює позитивні умови для підприємств харчової та переробної промисловостей для нарощування поставок до цієї країни.
«У зв'язку з глобалізацією китайці відкриті до світових трендів у харчуванні, зменшуючи кількість національних продуктів», — додав Руслан Осипенко.
Наталія Помянська, AgroPortal.ua