Про це повідомив виконавчий директор Китайської торгової асоціації Руслан Осипенко під час семінару «Kick-off event: що потрібно знати про вихід на ринок Китаю».
«За результатами перших двох кварталів 2019 року Китай став партнером №1 для України. Але дисбаланс між загальним експортом та імпортом товарів склав майже $5млрд (експорт — $3,28 млрд, імпорт — $8,39 млрд)», — говорить Руслан Осипенко.
Також виконавчий директор Китайської торгової асоціації додав, що наразі майже відсутні напрями з експорту продукції з великою доданою вартістю, яку українці можуть виробляти.
«Потенційні експортні напрями — це пшениця та ріпак, борошно, м’ясо птиці та яєчні продукти, риба та рибні продукти, мед, яблука, лохина та сорго», — уточнив Руслан Осипенко.
Для довідки: станом на кінець 2019 року 35 українських компаній експортують молочну продукцію до КНР, 32 компанії — соняшниковий шрот, 2 компанії — буряковий жом та 3 компанії — заморожену яловичину.
Наталія Помянская, AgroPortal.ua