Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
Багато невеликих річкових терміналів не зможуть відповідати нормам закону «Про внутрішній водний транспорт» (ВВТ), який набув чинності з 1 січня 2022 р.
Про це заявив заступник директора з розвитку «Максігрейн Україна» Валерій Крупко в коментарі USM.
Він пояснив, що терміналам потрібно буде розробити систему безпеки, провести паспортизацію прилеглої акваторії та підхідних каналів. Для невеликих терміналів це буде проблемою.
«Загалом Закон про внутрішній водний транспорт не є ідеальним. У нас відносно велика компанія, і ми повноцінно підготувалися до старту його роботи», — зазначив Крупко.
За його словами, «Максігрейн» вирішили взяти курс на включення компанії в акваторію Херсонського порту.
«Особисто я вважаю, що будь-який регуляторний вплив — це зло. Насправді річкові термінали довгі роки існували без будь-якого регуляторного впливу і це було добре. Як показує практика, що менше участі держави — то більше це йде на користь бізнесу», — додав Крупко.