Цеппелін провела ребрендинг

20 грудня 2018, 11:45 2630

Компанія «Цеппелін Україна» (Zeppelin) минулого тижня офіційно презентувала оновлений логотип, який тепер доповнено зображенням товарного знаку.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

«Знак складається із двох дужок, які утворюють букву Z, що не тільки символізує назву концерну Zeppelin, а й підкреслює нашу компетентність у сфері створення рішень. Змінився також колір логотипу концерну: замість сірого буде використовуватися яскравий індиго», — говориться у повідомленні.

Також уточнюється, що в зімкнутому вигляді графічний символ являє собою початкову букву Z назви Zeppelin. В розімкнутому варіанті ці дужки — символ різноманіття наших рішень, підрозділів і компаній в загальному контексті концерну. Цей графічний елемент завдяки особливій формі добре впізнається і запам'ятовується.

«Крім індиго — нового кольору логотипу концерну, — до основних кольорів додалися пісочний і сталевий. Додаткові кольори вносять різноманітність в корпоративний дизайн. Основний колір індиго містить елементи червоного та синього. Червоний символізує захопленість, з якою щодня працюють співробітники Zeppelin, а синій — наші колосальні ноу-хау. Сталевий металік відображає наш професіоналізм в технічній області і сфері цифрових технологій, у той час як спокійний пісочний нагадує про кольори землі та втілює нашу виняткову компетентність у будівельній галузі», — додають в компанії.

Існуючі та потенційні клієнти зможуть легко впізнати компанію Zeppelin, попри нововведення і підкреслену індивідуальність. Новий дизайн сприяє цілісному баченню іміджу концерну Zeppelin в суспільстві та допомагає новому товарному знаку закріпитися як символу якості, вважають в компанії.