Як говориться у повідомленні компанії, до Польщі відправляють йогурти, виготовлені на херсонському заводі «Данон Дніпро».
З 1 червня 2018 року «Данон» щотижня експортує 10 тонн продукції для дітей під брендом Danonki зі смаком «полуниця» (в Україні ТМ «Растішка»). А з 11 жовтня – ще і біфідойогурти Activia у двох смаках – «чорниця та 5 злаків» і «курага-льон». Щотижневий об’єм експорту Activia теж складає 10 тонн. Запити на збільшення цих об’ємів експорту вже є.
«Той факт, що ми не зупинилися на одному продукті, а продовжуємо знаходити нові можливості для експорту, підтверджує – наша компанія виготовляє якісну та інноваційну продукцію, яка має попит і в українців, і в європейського споживача», – коментує генеральна директорка компанії Наталі Алькер.
За її словами, відкриття експорту до Європейського союзу – це результат стабільних інвестицій «Данон» у модернізацію виробничих ліній, стандарти безпеки та розвиток постачальників молока. Тільки у цьому році компанія виділила із бюджету 20 млн грн, щоб на двох заводах продовжувати удосконалення умов роботи та стандарти харчової безпеки.
«Роль постачальників молочної сировини є вирішальною у цьому процесі. Так, щоб отримати право на експорт молочної продукції в країни Європейського Союзу аудит мають пройти не лише потужності виробника, а і ферми-постачальники. І перевіряється не лише якість молока, але й сама ферма — те, як у них налаштоване управління. Щоб розвивати експорт свіжої молочної продукції в Європу, бізнес в Україні має переконатися, що ми маємо достатньо якісної молочної сировини, яка відповідає стандартам Європейського союзу. Це молоко екста якості», – зазначила Наталі Алькер.