Думка: Купівля уживаних вагонів-зерновозів економічно недоцільна

11 липня 2018, 13:00 4122

«Перша логістична компанія» (ПЛК) почала формувати власний рухомий склад для перевезення зернових у порти.

Про це повідомляє власник компанії Максим Шкіль, говориться у повідомленні компанії.

«Наразі тарифи «Укрзалізниці» наблизилися до тарифів приватного парку, і це дає нам можливість купувати власний рухомий склад. Я вважаю, що керівництво «Укрзалізниці» нині робить правильні дії: перше — закуповує новий рухомий склад; друге — запроваджує систему прозорого розподілення вагонів серед учасників ринку», — пояснив Максим Шкіль.

Власник «Першої логістичної компанії» уточнив, що мова йде про закупівлю нових багатокубових вагонів для перевезення зернових з елеваторів у порти.

«Перша логістична компанія закуповує нові вагони українського виробництва. Вживані вагони не купуємо, оскільки в тих пропозиціях, які ми отримували, вартість б/у вагона — біля $30 тис., термін його експлуатації — 10 років. Новий вагон коштує $60 тис. і має термін експлуатації 25 років з можливістю пролонгації. Тому я вважаю економічно недоцільним купувати б/у вагони. Інвестувати економічно вигідніше та перспективніше у нові, хоча спочатку це і виглядає затратніше», — розказав власник компанії.

Максим Шкіль додав, що контракти на купівлю власних вагонів з виробниками рухомого складу укладені. «Перша логістична компанія» вже почала отримувати нові вагони. Крім цього, у планах ПЛК також розширення парку вагонів в управлінні.


Для довідки: «Перша логістична компанія» — це транспортно-експедиційне товариство, яке надає повний комплекс послуг у сфері залізничних перевезень. Компанія є одним з лідерів логістичних послуг в Україні та має багаторічний досвід з організації перевезень Україною, країнам СНД, Балтії, Західної Європи та Азії. ПЛК працює на ринку надання експедиторських послуг з 2011 року і входить в ТОП-3 перевізників зернових культур залізничним транспортом. Компанія має широку мережу філій та представництв по всій території України.