МХП збільшив виробництво та експорт курятини

22 квітня 2022, 17:07 2101

Агрохолдинг МХП за підсумками січня-березня 2022 р. виробив 175,5 тис. т курятини, що на 5% більше, ніж у першому кварталі минулого року (166,6 тис. т).

Про це йдеться у звіті компанії, опублікованому на Лондонській фондовій біржі. 

Водночас продажі скоротилися на 3% — до 159 тис. т. При чому експорт зріс на 9% (до 89,34 тис. т), хоча раніше планувалось зростання на 15%. Внутрішні продажі знизились на 6% — до 66,8 тис. т.

Ціна курятини у середньому збільшилась на 28% — до 1,84 $/кг (без ПДВ).

У той же час продажі соняшникової олії МХП знизились на 41% та склали 32,98 тис. т у порівнянні з січнем-березнем 2021 р., соєвої олії — на 7%, до 10,36 тис. т.

Обсяг продажів готової м’ясної продукції (ковбас та копченого м’яса) за 1 квартал 2022 р. зменшився на 21% рік до року та склав 6 тис. т. Середня ціна зросла на 16% і склала 87,65 грн/кг (без ПДВ). Обсяг продажів напівфабрикатів зменшився на 5% рік до року та склав майже 4 тис. т, а ціна зросла на 24% — до 53,55 грн/кг.

Європейський сегмент МХП (Perutnina Ptuj) за три місяці виробив 28,55 тис. т курятини та індички, що на 16% вище у порівнянні першим кварталом 2021 р. М'ясопереробні заводи PP (включаючи ковбаси та напівфабрикати) виробили 10,8 тис. т (+15%), тоді як продажі становили 9,9 тис. т (+8%).

В МХП уточнили, що у березні вимушено знизили завантаження птахівницьких потужностей до 80-85% від номінальної через скорочення попиту на курятину в Україні та логістичні труднощі. Крім того, з початку російського вторгнення МХП безоплатно передав у вигляді гумдопомоги близько 11 тис. т продуктів птахівництва та інших продуктів харчування, а також обладнання, автомобілі, дизпаливо та різноманітні матеріали. 


Для довідки: агрохолдинг МХП є провідним виробником курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку. МХП володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема, через партнерські брендовані точки). Агрохолдинг також займає провідну позицію у рослинництві.