Медові брати готуються до експорту продукції

13 травня 2020, 15:14 3146

«Медові брати» (Honey Brothers) інвестують у нове виробниче приміщення, шукають нові партнерства щодо дистрибуції та готуються експортувати продукцію до країн ЄС.

Про це розповів власник компанії «Медові Брати» Дмитро Кушнір під час Медового марафону 2020: «Додана вартість у медовому бізнесі та криза, як час можливостей».

«Я сподіваюся, що найближчим часом будуть прийняті правила на ринку, які дозволять невеликим виробникам меду експортувати свою продукцію. Завжди потрібно ставити перед собою амбітні цілі, і наша амбітна ціль — вийти з нашим брендом на експорт», — зазначає Дмитро Кушнір.

За його словами, в Європі спостерігається нестача якісного меду, і європейці готові платити за якісний продукт. При цьому географічне зазначення є одним із маркетингових інструментів для малих виробників, який дозволить їм досить легко зайняти місце на полиці європейських супермаркетів.

«Для європейського споживача географічне зазначення є певною гарантією якості. Наразі закінчується робота над реєстрацією і завершенням кодексу правил для географічного зазначення «Мед Закарпаття», в рамках якого свою продукцію зможуть експортувати всі пасічники та медові кооперативи Закарпаття. Там вже є досить потужна асоціація пасічників «Срібний край», з якою ми теж працюємо. Вже до кінця року процес із упровадження цього географічного зазначення буде завершено», — зазначив Дмитро Кушнір.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua