LNZ Group розширює дистриб'юційний портфель

07 жовтня 2019, 14:20 2100

Співпраця компаній LNZ Group та Monsanto (Bayer), яка вже триває більше 5 років, переходить у формат private label.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

Як зазначається, частина гібридів бренду Bayer (Monsanto) доробляється на заводі LNZ Group. Компанія є найбільшим дистриб'ютором цього бренду і уже протягом 4 років має ексклюзивні права на продаж гібриду ДК 315 ФАО 310.

«Результатом плідної співпраці компанії з Monsanto (Bayer) став вихід на ринок посівного матеріалу нового бренду насіння кукурудзи — Legend», — констатують в LNZ.

До бренду Legend увійдуть гібриди ДК 315, Інсафл та Дрівіа.

«N.B.!» LNZ Group виведе на ринок ще один бренд насіння

«Для нас це великий крок для створення ще більше продукції, в якості якої ми на 100% впевнені та якою наші клієнти будуть задоволені», — додають в LNZ.


Для довідки: в цьому році LNZ Group вивела на ринок лінійку насіння UNIVERSEED.

LNZ Group — сучасна диверсифікована компанія зі 170-річною історією. Один з лідерів насіннєвого ринку України з багаторічним досвідом роботи з провідними міжнародними компаніями-селекціонерами з виробництва насіння кукурудзи, соняшнику, сої, пшениці, гороху, ячменю.

Компанія розвиває три напрямки бізнесу: агровиробництво (Agro), насінництво (Product) і дистрибуції (Market). Обробляє 70 тис. га землі і має більше 3 тис. працівників в сезон.

До складу LNZ Group входить 33 агрофірми, а також спеціалізований завод з виробництва кукурудзи, багатофункціональний завод з виробництва насіння пшениці, ячменю, гороху, сої, соняшнику, льону, полби, два елеватори в Черкаській і Сумській областях, 5 логістичних центрів і власний митний склад.