Процеси інтеграції, глобалізації та стрімкого розвитку економік країн світу є тим тригером, який веде до консолідації світового ринку АПК.
Ці процеси незмінно впливають на ключових гравців ринку АПК, які в боротьбі за темпи зростання продажів і утримання частки ринку змушені або знижувати маржинальність своєї продукції, або реконсолідувати ринок шляхом купівлі своїх основних конкурентів, у такий спосіб реалізовуючи take over strategy. Метою цієї стратегії паралельно зі збільшенням частки і магнітуди впливу на ринок є диверсифікація продуктової лінійки компанії, що також є методом хеджування ризиків.
Читати повний текст
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.