Чат-бот зі штучним інтелектом тепер доступний на сайті компанії KMZ Industries. Він готовий цілодобово надавати консультації з основних запитань щодо елеваторного обладнання та його характеристик. Крім того, чат-бот взаємодіє будь-якою мовою, якою до нього звертаються.
Про це повідомляє пресслужба KMZ Industries.
«KMZ Industries постійно вдосконалюється та адаптується до змін, щоб успішно конкурувати на ринку, забезпечувати високий рівень взаємодії з клієнтами та підтримувати динамічний розвиток. Водночас ми як маркетологи компанії постійно шукаємо можливості вдосконалити залучення та взаємодію з цільовою аудиторією. Впроваджувати ШІ у рутинні виробничі процеси та ще й використовувати його як рутинний маркетинговий інструмент є нормою для сучасних лідерів ринку», — коментує директорка з маркетингу KMZ Industries Наталія Кулаковська.
У компанії відзначають, що попередньо чат-бот «проходив навчання». Йому була надана інформація про обладнання, яке виготовляє KMZ Industries, його характеристики та особливості. Чат опрацьовує цю інформацію і вчиться на її основі, щоб ефективно відповідати на запитання.
Консультацію щодо обладнання можна отримати в будь-який час та будь-яким зручним способом: чат-бот, за телефоном чи через email.
«Споживачі вимагають свіжих ідей, технології летять вперед, і конкуренти не відпочивають. Ми хочемо великий шмат пирога і розуміємо, що тільки той, хто не боїться змінюватися і вдосконалюватися, може зберігати високий рівень зацікавленості споживачів», — додає Наталія Кулаковська.