Нові Продукти випустила батончик, присвячений ЗСУ

17 липня 2022, 12:00 1680

ГК «Нові Продукти» оновила лінійку поживних батончиків EatMe. Новинка отримала красномовну назву Military Edition і була створена з метою підтримати ЗСУ продуктом, який вже довів свою актуальність та важливість в умовах війни.

Про це повідомляє пресслужба ГК «Нові Продукти».

У складі оновленого батончика EatMe Military Edition — горішки, пшеничні пластівці, насіння кунжуту, солона карамель та глазур.

«Зараз усі прагнення нашої компанії зосереджені на досягненні перемоги та підтримці наших героїчних військовослужбовців і громадян. Тому ми і створили новий EatMe Military Edition — для нас це символ щирої поваги до ЗСУ та можливість продовжувати підтримувати наших захисників та державу: з прибутку від кожного проданого батончика будемо купувати щось важливе та необхідне для армії. Звичайно, про все це ми звітуватимемо», — розповідає директор з маркетингу ГК «Нові Продукти» Борис Ткачов.

Декілька місяців тому ГК «Нові Продукти» оголосили про зміну дизайну продукції — з етикеток зникли сурикати, обгортка стала мінімалістичною та лаконічною. За словами директорки з комунікацій компанії Олени Селютіної, «категорія снеків стала для нас другою, в якій ми випустили спеціалізовану позицію. Першим був «Жашківський Кабан» із патріотичним дизайном. Його сприйняли позитивно і споживачі, і партнери, тому ми вирішили не зупинятися на цьому. Для нас дуже важливо продовжувати підтримувати тих, хто захищає нашу Батьківщину — передавати продукцію на фронт, сприяти фінансово та загалом робити все, що в наших силах».