Ринок органічної продукції Франції зріс на 12%

27 березня 2021, 09:34 2853

Після помірних темпів зростання в листопаді (+7%) та грудні (+4,8%) 2020 року, дистрибуція органічної продукції (крім парфумерії та засобів гігієни) у торгівельних мережах збільшила свою динаміку на ще 12,9%

Про це повідомляє biolineaires.com

Серед всіх категорій найбільший ріст продемонстрували: ковбаси (+41,6%), приправи та соуси (+31,8%), випічка (+29,1%).

З оборотом 146 млн євро в 2020 році та зі збільшенням вартості на 15,8% порівняно з 2019 роком, дитяче харчування, будучи рушійною силою в органічних товарах FMCG протягом останніх місяців, продовжує потроху розвиватися. Зростання цієї категорії за останні три місяці коливалося між 1,2% та 2,5%.