Про це в коментарі для AgroPortal.ua розповів директор ТОВ «ТД «Рига Хліб» Євгеній Соронович.
«В останні роки збільшився попит на продукцію, ми відчули потребу у розширенні виробничих потужностей», — говорить директор підприємства.
За його словами, 2021 рік буде для «Riga Хліб» дуже продуктивним. Серед планів – пошук нових партнерів, покупців та розширення ринку збуту.
«Будемо розпочинати продажі у нових містах України, а також додамо до асортименту кілька цікавих позицій хліба та снеків», — ділиться Євгеній Соронович.
Уже цього місяця асортимент поповниться хлібом «Сезам» — з вівсяними пластівцями та кунжутом.
Директор підприємства додає, що минулого року на обсяги виробництва та продажів на українському ринку вплинула пандемія коронавірусу. Це змусило посилити заходи для забезпечення «здорового виробництва», ввести щоденний температурний скринінг працівників та подбати про забезпечення їх засобами гігієни.
N.B. Український виробник «живого» хліба розширює ринки збуту
В цілому 2020-й для «Riga Хліб» став роком кардинальних змін. Компанія провела ребрендинг упаковки, розробила ексклюзивний каталог продукції, створила власний сайт та активно використовувала маркетингові інструменти соцмереж задля доведення інформації про користь своєї продукції.
«У 2020-му випустили у продаж нові позиції: хліб «Lord» (з додаванням вівсяних пластівців та льону), хліб «Дзінтар Vinoga» (з додаванням родзинок) та снеки «Британські», виготовлені з хлібу «Lord», — говорять у компанії.
Також «Riga Хліб» успішно пройшла перевірку відповідності сертифікованої системи управління вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 та отримала сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua