У середньому полтавський бренд «Найдорожче сало в Україні» сьогодні виготовляє тисячу банок сала на місяць. На початку діяльності цей продукт купували 20-30 разів на місяць.
Про це в прямому ефірі в Instagram розповіли власники кейтерингової компанії та виробництва сала подружжя Віталія та Марини Мостових.
Наразі в асортименті 10 видів сала. «Перші смаки розробляв сам Віталій, адже він любить сало. А далі ми з дівчатами з кейтерингу придумували, як розширити лінійку. Вийшло: фірмове сало з копченою паприкою, закуска козацька з часником і кропом, сало класичне з сумішшю перців, сало пікантне з сушеними томатами та базиліком, сало традиційне з травами, закуска з сала гостра, сало з медом і гірчицею, сало в соусі теріякі, сало запечене тощо. Зараз працюємо ще над двома видами, будемо розширювати асортимент й надалі», — розповідає Марина.
Співпрацюють із місцевим магазином, який під них замовляє у фермерів підчеревину.
Закуповують також і генеральське сало, якого небагато. Під нього у виробників окрема лінійка — лімітована серія, яку виготовляють раз на місяць із миргородського сала.
Підприємці зазначають, що у Полтаві вже забирають усю найкращу сировину, тож для подальшого розвитку потрібно їхати в інші міста і шукати якісних постачальників, а це не так легко.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua