Таку думку висловив президент ТПП України Геннадій Чижиков під час Медового марафону 2020: «Додана вартість у медовому бізнесі та криза, як час можливостей».
«З 2011 року експорт українського меду зріс майже у 8 разів. В 2012 році український мед експортували до 11 країн, а зараз вже більше ніж до 40 країн. Наша медова галузь має дуже оптимістичний тренд. Але потрібно разом подумати, що потрібно зробити, та яка підтримка з боку держави та бізнес-асоціацій має бути, щоб українського меду було ще більше на зовнішніх ринках», — зазначив Геннадій Чижиков.
За його словами, також варто на внутрішньому ринку змінити підхід до меду: почати сприймати його не лише як продукт для здоров'я, але й для щоденного раціону.
«В період пандемії коронавірусу якраз бджолярі демонструють підприємницький дух — як розвиватися та продовжувати вести бізнес. Ми повинні всі разом розвивати цей медовий бренд України, допомагати та підтримувати виробників, щоб у всіх країнах світу розуміли — якщо йдеться про мед, то насамперед про український», — зазначив Геннадій Чижиков.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua