LNZ Group: генерики вирощують нову епоху

11 грудня 2018, 06:03 3110

Хто б іще кілька років тому наважився робити ставку на генерики? Одразу б накинулися аграрії, які або взагалі зіпсували врожай, або ж просто марно витратили гроші на дешеві й даремні продукти. Та, вочевидь, історія з генериками підтверджує швидкість карколомних змін у нашому житті. І ось авторитетна вітчизняна компанія з бездоганною репутацією LNZ Group голосно заявляє про новий бренд генеричних продуктів.

Не той тепер генерик…

LNZ Group виводить на ринок нове покоління засобів захисту рослин в Україні — DEFENDA. Назва промовиста, бо має у своєму корені обнадійливе слово «захист».

Чи аж так ризикують власники нової захисної лінійки потрапити під осуд традиційних уявлень про упослідженість генериків? Навряд!

Ставлення до генериків насправді докорінно змінюється. Мабуть, це об’єктивний процес. По-перше, усім відомо, що «Китай вже не той». Виробник основних діючих речовин для ЗЗР у світі зі східною старанністю і комуністичним ентузіазмом чемно попрацював над виправленням свого іміджу. Фейку стало значно менше, і за нього карають. Отож можна впевнено говорити про добротні компоненти для синтезування якісних продуктів і досконалість очистки.

По-друге, вітчизняні компанії озброїлися сучасними лабораторіями, надійним обладнанням для перевірки якості продукції. Та ж LNZ Group, маючи, крім агровиробництва, власний завод, два потужних елеваторних комплекси, солідних зарубіжних партнерів, може собі дозволити досконалий лабораторний контроль якості продуктів, з якими працює.

По-третє, теперішній агровиробник хоче підібрати конкретний продукт на своє конкретне поле і під конкретну проблему. Багатокомпонентні ЗЗР із захмарними цінами навіть від крутезних марок оптимальними при цьому не назвеш. Не дарма директор ТОВ «УкрАгроПротект», компанії, яка увійшла до складу LNZ Group, Сергій Борисов говорить, що на їхні однокомпонентні продукти зараз переходять як дрібні та середні господарства, так і кластери великих агрохолдингів, розташовані у різних кліматичних зонах, у різних умовах, а отже зі специфічними потребами. Кожен хоче точно вплинути на свою точкову проблему. Завдяки однокомпонентності препаратів можна формувати різні за направленістю захисту бакові суміші, що дає можливість ефективно боротись та попереджати появу бур’янів, шкідників та хвороб.

По-четверте, витратити при цьому оптимальну суму грошей. Економлять всі, особливо в умовах, коли відчутно знижується прибутковість агровиробництва.

«Зростає орендна плата за землю, зростають виробничі витрати, а ціни на сільгосппродукцію не можна назвати дуже високими. Прибуток у середньому коливається біля позначки $200 з гектару, тож фермеру, аби залишатися в плюсі, потрібно скорочувати витрати. І при цьому не економити на якості врожаю, на власне урожайності. Ми даємо змогу і заощадити, і отримати гарний урожай. Засоби захисту під брендом DEFENDA — якісний продукт, який може собі дозволити кожен власник бізнесу. Статистика теж на нашому боці: 60% аграріїв перейшли на генеричні препарати. Мабуть ще й тому, що у них зручна дистрибуція і висока результативність», — запевняє Сергій Борисов.

Зараз до лінійки бренду DEFENDA входять 47 препаратів для широкого спектру застосування. Йдеться про 23 гербіциди, 6 фунгіцидів, 6 інсектицидів, 7 протруйників, а також регулятор росту, прилипачі, десикант. Споживачі вже активно випробували гербіциди Сумаро, Аксакал, Бетагард, Напалм, Соро-Нет, фунгіциди Меценат та Абсолют, інсектициди Бомбардир, Альфа Супер.

Поборотися за довіру «універсальними солдатами»

Не секрет, що наляканого і багато разів розчарованого українського аграрія не так вже й просто переконати у чомусь. Навряд чи повірить без ментального «поки сам не помацаю чи у сусіда-кума не підгляну». Зрозуміло, чому холдинг LNZ Group спочатку перевіряє дію, в тому числі, нових продуктів на своїх численних дослідних ділянках у різних кліматичних зонах України, а потім і на власних промислових площах у 70 тис. га. Крім того, тестує дію продуктів у господарствах партнерів.

Постійно привозять потенційних клієнтів на свої поля або в господарства авторитетних фермерів, лідерів регіонів, які вже перевірили дію нових генеричних засобів захисту рослин.

Засобами захисту група 10 років забезпечувала себе сама через власного дистриб’ютора — «УкрАгроПротект». Тепер вирішили, що мають достатньо напрацювань і настав час повноцінно виходити на ширший ринок. Уже з оновленим брендом DEFENDA. Працюють з багатьма клієнтами, під них розширюють лінійку продуктів.

Результати очевидні: при оптимальних вкладаннях у ЗЗР від LNZ Group фермери-партнери отримали до 15% прибавки до врожаю. Це теж дало підстави для виходу на новий, вищий рівень.

Обов’язково супроводжують свої продукти фаховими консультаціями спеціалістів. Бо впевнені, що негативний досвід роботи з генеричними продуктами у сільгосппідприємств, як правило, стається через неправильний регламент застосування. Трапляється, що такі помилки знижують ефективність засобу на 90%, тобто практично зводять його дію нанівець.

Своїх підготовлених спеціалістів LNZ Group називає «універсальними солдатами». Тому що за рік назбирують стільки концентрованої виробничої та дослідницької інформації у різних регіонах, скільки агрономам окремих господарств довелося б здобувати десятиліттями.  

Чесність як перевага на ринку

Колишня негативна слава, яка поки що тінню слідує за генериками, змушує їх сьогоднішніх постачальників завойовувати собі місце під сонцем своєю граничною чесністю перед ринком.

«Нам нічого соромитись. Хто намагається приховати, що працює з генериками, той точно має проблеми з якістю. Ми ж відкрито заявляємо всім, що пропонуємо саме генеричні препарати, — твердить директор «УкрАгроПротект». — Працюємо максимально прозоро. І гордимося. Адже наші генерики — це продукти преміум-класу. Зокрема, DEFENDA — бренд, який представляє нове покоління генеричних засобів, одних із найкращих на ринку України. Ми не копіюємо чиїсь рішення, ми створюємо власні, удосконалюємо їх. Усі наші продукти народжуються під запит від конкретних аграріїв, щоби «вилікувати» їхню конкретну проблему».

Логічно постає питання: а на яких заводах виробляється продукція нового бренду DEFENDA? У компанії відповідають, що співпрацюють виключно з перевіреними підприємствами, які пройшли конкурентні випробування.

LNZ Group має власний офіс в Китаї і напряму працює з потужними заводами Nutrichem, Redsun, Iprochem та ін., що виробляють діючі речовини і формуляції препаратів для провідних компаній.

Власного виробництва в Україні не планують, посилаючись на те, що дбають про місцеву екологію.

До речі, LNZ Group вже наступного року обіцяє представити аграріям новий тип засобів захисту рослин — комбіновані інсектициди, які містять поряд з хімічною і біологічну складову. Вони будуть архіактуальними, адже є безпечними для бджіл. У компанії активно працюють над ідеями біологічного захисту.

Чи витримають конкуренцію?

Чи зможуть місцеві постачальники генеричних засобів захисту витримати конкуренцію з крупними оригінаторами, лобі яких залишається міцним і впливовим?

Звісно, мультинаціональні компанії легко не поступляться часткою свого ринку. Їхній величезний внесок у створення аграрної хімії ніхто й не применшує.

Проте постачальники генеричних засобів захисту амбітно заявляють про те, що вже настала нова епоха захисту рослин. «Ми мусимо зробити якісні ЗЗР доступнішими для всіх аграріїв. Це загальна тенденція у світі. Усі глобальні злиття та поглинання підтверджують такий спільний процес. Розстановка сил на ринку ЗЗР змінилася назавжди», — впевнено говорить Сергій Борисов.

Справді, частка ринку постпатентної хімії щороку зростає не тільки в Україні, а і у всьому світі. Дуже великий ринок генеричних ЗЗР має Південна Америка, яка є важливим гравцем на ринку продовольства світу. Зростає ця частка і в США та Європі.

Представник LNZ Group прогнозує, що через декілька років ринок природно просіє через своє сито всіх постачальників пост патентної хімії, й замість теперішніх 20-30 гравців залишаться близько 10 компаній. Власне цей процес вже почався.

За оцінками експертів, частка ринку ЗЗР під брендом DEFENDA вже складає 5% (у грошовому еквіваленті).

«Крім високої якості, цінність продукції нашого нового бренду в тому, що ми розташовані завжди у безпосередній близькості до свого клієнта, працюємо відкрито, прозоро і прогнозовано — LNZ Group має довгострокову стратегію розвитку. Усе це дозволяє нам бути оптимістами і говорити про те, що ми генеруємо принципово новий захист в епоху професійного, відповідального, розвиненого та прибуткового сільського господарства», — підсумовує Сергій Борисов.


Ірина Садова, AgroPortal.ua