У вмілого пасічника меду завжди буде вдосталь. Як родина на Київщині розвиває солодкий бізнес

20 липня 2024, 06:13 6935

Проєкт OK HONEY для Олени Коваленко був мрією, яку вона довго не наважувалась втілити, і саме війна спонукала її не чекати далі. Складнощів на цьому шляху було не мало, починаючи від придбання тари і закінчуючи відсутністю електроенергії.

«Пасіка — це місце сили, працюючи з бджолами я забуваю про всі існуючі проблеми, натомість наповнююся позитивною енергією. Бджільництвом займався мій дідусь і прабабуся, і тато. В нас не велика пасіка на 15 вуликів, але у вмілого пасічника меду завжди буде вдосталь. Працюємо переважно родиною, також при викачуванні меду маємо помічників, проте безпосередньо з бджолами працює лише тато», — розповіла AgroPortal.ua підприємниця з Київщини Олена Коваленко.

Пасіка родини Коваленків стоїть в лісі на постійній основі. Серед порід — переважно Українська степова бджола.

Викачка меду на пасіці проходить в декілька етапів: збирають весняний, потім акацієвий, липовий та останній з різнотравʼя. Як говорить сама Олена, з її досвіду останній качати найважче, бо бджоли відчувають наближення осені і зляться, що їх запас спустошують. Загалом кількість меду залежить від року, температурних та погодних умов.

propData.content.image
Олена Коваленко, підприємниця, співвласниця проєкту OK HONEY

Частину меду ми продаємо у чистому вигляді, а частину переробляємо в крем-мед  повністю натуральний продукт: кремовалка мішає мед довгий час, він має консистенцію ніжного крему із додаванням сублімованих ягід, фруктів та горіхів. Продаємо мед, крем-мед, також маємо квітковий пилок, горішки в меді. Наші бестселери: це горіхомед, крем-мед лимон-імбир, кокос-мигдаль, лате.

За словами підприємниці, минулого року вони приймали участь в програмі супермаркетів «Start SPAR» і їхня продукція була представлена в мережі цих супермаркетів, але, на жаль, брали до подальшого продажу лише супер фіналіста, а вони пройшли тільки в фінал, тому нині продаж продукції OK HONEY відбувається переважно онлайн 

«В майбутньому хочеться людям донести про цінність та користь бджолиних продуктів. Про солодощі, що природа створює для нас. Про те, як важливо харчуватись природною, здоровою їжею. Хочеться розвивати свою справу та розробляти ще більше смаків крем-меду. І продовжувати створювати свій продукт з любовʼю для вас», — підсумувала Олена Коваленко.


Тетяна Ямоленко, AgroPortal.ua