Гравці ринку курячого яйця, зокрема дрібні виробники та господарства населення, з осені почали активно нарощувати поголів’я несучок.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів начальник продажів ТОВ «Інкуба» Євген Хайлов, пише AgroTimes.
За його словами, в результаті кількість харчового яйця на ринку в кінці зимового – на початку весняного періоду збільшиться.
«За прогнозами, збільшення пропозиції призведе до накопичення яйця і, як наслідок, до зниження ціни на внутрішньому ринку», — зауважив він.
Також до згаданих причин додасться сезонне зниження ціни на харчове яйце після Нового року та Великодня.
«Тому поки є високий попит на яйце і, відповідно, висока ціна, це дасть змогу виробникам хоч трохи компенсувати багаторічні збитки, а також певною мірою зміцнити позиції на ринку перед важкою зимою під час війни», — пояснив Євген Хайлов.