Наразі фіксується найнижчий рівень логістичних витрат на залізничні перевезення зерна за останні 20 років.
Про це заявив заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов під час онлайн-наради з представниками аграрного ринку 17 липня, пише Rail.insider.
Він закликав придбати відправки у зерновозах компанії з навантаженням у вересні–грудні. Зокрема, пропонується:
Полігон навантаження — УЗ, полігон вивантаження — без обмежень.
Як уточнив Валерій Ткачов, за умови придбання таких вагоновідправок для аграріїв логістика вартуватиме (на середню відстань перевезення зерна — 705 км):
У вартість логістики враховано: тариф за перевезення, станційні збори по станції відправлення; компенсацію порожнього пробігу, вартість використання вагонів ЦТЛ при перевезенні та дві доби на завантаження та розвантаження.
«Це найнижчий рівень логістичних витрат на залізничні перевезення зерна за останні 20 років», — наголосив Валерій Ткачов.
Він також уточнив, що за ставки у 303 грн на добу вартість логістики до портів становитиме 15,2–15,3 $/т; за ставки 400 грн на добу — 15,5–15,6 $/т; за ставки 600 грн на добу — 16,2–16,4 $/т; а за ставки 700 грн на добу — 16,5–16,8 $/т.