«Укрзалізниця» у березні не надаватиме свої цементовози для транспортування зернових вантажів та закликає не використовувати для цього піввагони.
Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи компанії Валерій Ткачов під час наради із представниками аграрного ринку, передає Rail.insider.
Посадовець поінформував, що наразі у мережі перебувають майже 8,9 тис. завантажених зерновозів.
«Маємо парк приблизно 20 тисяч. Тобто я вбачаю, що проблем із наявністю зерновозів немає, їх достатньо. І, будь ласка, беріть зерновози і транспортуйте зерно у зерновозах. Я звертаюся до відправників. Прошу зменшувати все ж таки перевезення у неспеціалізованих вагонах — піввагонах, цементовозах, мінераловозах», — закликав він.
Що ж до цементовозів «Укрзалізниці», то планується взагалі у березні не надавати їх для перевезення зерна, адже «цементовози мають возити цемент». Це ж, на думку посадовця, має стосуватися і піввагонів.
«Коли вартість використання піввагона із вкладишами та зерновоза буде вирівнюватися (а вона вже вирівнюється), самі відправники перейдуть від роботи у цих піввагонах», — висловив сподівання Валерій Ткачов.
Він також звернув увагу на ризики, що спричиняє транспортування зернових у неспеціалізованому рухомому складі. Посадовець поінформував, що наразі працює над аналізом усіх негативних випадків, які мали місце через використання вкладишів та тентів, прив’язаних зверху на піввагонах. Зокрема, за його даними, уже зафіксовано 40 випадків, коли тенти або їхні скріплювальні елементи рвались і потрапляли до контактної мережі.
Крім того, в УЗ є статистика щодо затримок вагонів на пунктах огляду через те, що потрібно «щось дов’язати, поправити тощо». Окремо фіксуються випадки крадіжок зернових вантажів внаслідок розрізання або розірвання тентів.
«Буду ще раз просити також керівництво обмежити використання піввагонів та іншого неспеціалізованого рухомого складу у перевезенні зерна», — підсумував він.