Про це AgroPortal.ua повідомив координатор Національного павільйону України Дмитро Титаренко.
На його думку, саме виставка є тим самим єдиним унікальним і універсальним заходом, в якому можна використовувати максимум інструментів маркетингу.
«Щорічно сотні компаній в десятках галузей збираються на різних майданчиках, де кожен учасник ставить для себе конкретні цілі. Всі вони, безумовно, об'єднані одним спільним бажанням — просунутися вперед! Показати себе, подивитися на конкурентів, зустрітися з потенційними постачальниками і клієнтами… Проте результати у всіх виявляються різними», — зазначає Дмитро Титаренко.
За його словами, незалежно від галузі існує зрозумілий набір тілорухів, які дозволять перетворити участь у виставці на ефективний інструмент просування компанії. Не виняток — Всесвітня виставка BIOFACH, банальна присутність на якій не є запорукою успіху на зовнішніх ринках.
Воркшоп відбудеться 22 січня, 10:00 — 14:00
Місце проведення: Fit for Partnership with Germany
(м. Київ, вул. В. Васильківська, 44, оф. 5)
Кількість місць обмежена! Поспішайте зареєструватися
Всі подробиці про український ринок органічної продукції, його учасників та підготовку до BIOFACH читайте в рубриці ORGANIC STYLE.
Для довідки: Національний павільйон у 2019 році буде представлено вшосте. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 м2 у 2014 році до 130 м2 у 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів — з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше, велика частка підприємств-переробників.
BIOFACH — провідна світова виставка органічної продукції, що проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років поспіль BIOFACH збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починався з 197 учасників і 2500 відвідувачів в Людвігсхафені в 1991 році. З 1999 року BIOFACH проходить у Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала 1276 експонентів і понад 21000 відвідувачів.