Про це розповів генеральний менеджер AGROPORT UKRAINE Дмитро Титаренко.
«Майже рік ми розробляли інструмент, який гарантує прямий доступ до органічних виробників для покупців з усього світу. Так був створений Agroportex.Bio. На сьогодні, цей інструмент вже пройшов тестування на реальних покупцях, а 16 липня перша версія додатку з«явилася в маркетах для мобільних пристроїв», — зазначає Дмитро Титаренко.
За його словами Agroportex.Bio — це нішевий маркетплейс для B2B ринку, який гарантує прямий доступ до органічних виробників для покупців з усього світу. Основна проблема, на яку направлено рішення — це прямі продажі без посередників.
«Скористатися додатком Agroportex.bio зможуть тільки кінцеві виробники із підтвердженою сертифікатом продукцією. Система миттєво сповіщатиме їх про запити на продукцію, що зазначена у сертифікаті. Розробники вже працюють над другою версією, що автоматично перекладатиме пропозиції та запити на мову користувача», — пояснює Дмитро Титаренко.
Він додає, що за статистикою наразі статус органічного виробника мають близько 400 господарств і вони займають десь 1% від загальної площі земель, що обробляються в України.
«Вже сьогодні, Agroportex.Bio — це понад 400 операторів, що мають бажання використовувати інструмент, серед яких майже 1000 найменувань товарів. Загалом все це більш ніж 2000 потенційних пропозицій», — розповідає Дмитро Титаренко.
Для довідки: Вперше платформа Agroportex.bio була презентована на найбільшій Міжнародній виставці органічних харчових продуктів БіоФах (BioFach 2018) у Нюрнберзі. Вдруге, Agroportex.bio вже в реальному режимі буде презентовано на міжнародному форумі АГРОПОРТ Південь Херсон 2018, який відбудеться у Херсоні 26–28 липня.
Всі хто встигнуть завантажити додаток до 25 липня 2018 р. мають змогу виграти авіаквитки від Turkish Airline на наступну виставку Biofach 2019.
Стати учасником можна за посиланням.