Незважаючи на те, що в Україні вирощують понад 70% видів сільськогосподарської продукції, якою торгують на світових біржах, тільки десята частина українських агрокомпаній вже почала впроваджувати інновації. Одна з головних причин — низька інформованість і взаємодія між стартапами, що з'являються, і існуючим агробізнесом.
Про це повідомляють організатори ІІІ Міжнародної зернової конференції GRAIN UKRAINE.
Під час GRAIN UKRAINE відбудеться пітчінгова сесія Agrohub Innovation Panel. За словами одного з учасників Agrohub Innovation Panel і засновника Agroportex.Bio Дмитра Титаренка, на сьогоднішній день B2B-платформа для агровиробників органічної продукції Agroportex.Bio — це важливе джерело ліквідної інформації про наявність і ціни на органічні товари.
«За 2018 рік ми планували охопити 15% операторів органічного ринку, а це близько 70 користувачів, але вже за два тижні роботи ми отримали більше 150 запитів на реєстрацію. На нашій платформі вже представлені такі категорії товарів, як зернові, зернобобові культури, в тому числі продукти їх переробки», — ділиться Дмитро Титаренко.
Засновник Graintrack Дмитро Михальчук представить на конференції ще одне технологічне рішення — CTRM-програму для управління зернотрейдінгом.
«Зазвичай зернотрейдери фіксують свої операції в Excel, що уповільнює їх роботу, призводить до ризиків помилок і фінансових втрат. Graintrack автоматизує ці процеси, і зернотрейдер може більш ефективно управляти своїми торговими позиціями і операційною діяльністю. Цією розробкою вже користуються компанії з України, Казахстану, Росії, Швейцарії та ОАЕ», — зазначає Дмитро Михальчук.
Для довідки: III Міжнародна зернова конференція GRAIN UKRAINE відбудеться 7-8 вересня в Одесі. Її відвідають понад 400 представників аграрної сфери, щоб обговорити головні виклики для зернового ринку і знайти шляхи вирішення існуючих проблем. Участь в GRAIN UKRAINE візьмуть компанії з 10 країн.