Про це повідомив директор з економіки та фінансів ПрАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев під час конференції «Стратегія експорту. Трейдинг і логістика», організованою компанією «ПроАгро».
«Сьогодні «Укрзалізниця» вже почала продавати маршрутні поставки на ProZorro, і ми плануємо таким чином нарощувати кількість перевезень. Якщо в загальній кількості перевозять 20 маршрутів на день, то на ProZorro будемо виставляти 5 маршрутів на день. Окремих експортерів, які мають вибудований логістичний ланцюжок та елеватори, цікавить перевезення фіксованих обсягів зернових. І скоро ми вийдемо на ринок із цією пропозицією на ProZorro. Стартова ціна на ці послуги надаватиметься «Укрзалізницею», але остаточна ціна формуватиметься на аукціоні», — розповідає Андрій Рязанцев.
За його словами, ПрАТ «Укрзалізниця» має завдання якомога швидше наростити продажі перевезень через відкриті механізми і збільшити цей показник з 5% до 40%.
«Сподіваюсь, що це нам вдасться зробити і дозволить вирішити існуючі проблеми та зменшити рівень корупції. Гарантовані обсяги перевезень знімуть багато питань, оскільки ми, як підприємство, беремо зобов«язання, фінансову відповідальність і маємо чітко прописані штрафні санкції за несвоєчасне постачання вантажу. Не так, як було раніше. Це вже партнерські відносини, і в цьому році для зернового ринку це має стати основним досягненням, яке ми разом спробуємо здійснити. Ми намагатимемося чітко і прозоро розподіляти вагони», — зазначає Андрій Рязанцев.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua