Фрахт на деякі сегменти перевезення зерна з портів Дунаю подорожчав

06 квітня 2025, 08:00 576

Значних змін не спостерігається на початку квітня на фрахтовому ринку Чорного моря.

Про це повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко. 

«Перша половина тижня була тихою, оскільки багато гравців зі Східного Середземномор'я перебували на вихідних через завершення Рамадану. Активність відновилася у другій половині тижня; тарифи на хендісайзи обговорювалися у межах останніх досягнутих показників, у той час як ставки на костери трохи відкоригувалися вгору», — зауважив він. 

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 33-34 $/т, як і минулого тижня.

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається стабільним на рівні 16-17 $/т.

У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зріс на 2 $/т — до 29–30 $/т.

Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 /т.