Накопичення вагонів із зерновими вантажами на залізничних переходах західного кордону України з початку квітня зросло у кілька разів.
Про це під час онлайн-наради з представниками зернового ринку розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.
Так, у період з 4 квітня у напрямку прикордонних переходів загалом фіксувалось 23,2 тис. вагонів, а станом на 27 квітня — 30,27 тис. (+30,5%).
«За цей період у 2,6 раза збільшилося накопичення рухомого складу із зерновими вантажами: з 1988 до 5185 одиниць», — уточнив він.
Зросли обсяги відвантаження аграрних вантажів у напрямку Румунії та Молдови. На стику з Молдовою Могилів-Подільський-Велчинець накопичення зросло з 4 до 966 вагонів із зерном. На прикордонному переході до Румунії Вадул-Сірет-Дорнешти збільшення становить 11,9 раза (зі 165 до 1964 вагонів), а Дяково-Халмеу — 2,7 раза (з 255 до 679). На останніх стиках, відповідно, найскладніша ситуація із накопиченням вагонів. Наразі черга на передачу там сягає 30 і 25 діб відповідно.
Що ж до найзавантаженішого переходу із Польщею (Ізов-Грубешув), то там термін накопичення становить 20 діб. Трохи менше, на 18 діб, є вантажів на переході до Словаччини Ужгород-Матевці.
Молдовський перехід Могилів-Подільський-Велчинець має роботи на 16 діб. Щоправда, під час наради уточнювалося, що можна спрямовувати вантажі на стик Сокиряни-Окниця, де наразі відсутня черга.