Фізично вже можливо долучити Миколаївський порт до зернового коридору. Але це — рішення вищого керівництва. І перемовин. Тому що насамперед він має юридично долучитися до цього коридору.
Про це повідомив очільник Миколаївської ОВА Віталій Кім в інтерв'ю для Liga.net.
«Географічно Кінбурнська коса дуже близько підходить до Очаківської громади. І через цей пролив є прямий захід до морських портів Миколаївщини. Тобто це (звільнення Кінбурнської коси. — Ред.) дозволить унеможливити обстріл легкою зброєю, ПТРК, мінометними та артилерійськими снарядами суден, які потенційно проходитимуть зерновим коридором», — говорить Вімталій Кім.
Голова Миколаївської ОВА додає, що далі по Південному Бугу порти — Новоодеський і Вознесенський, вони також зможуть працювати. «Та ще термінали того ж «НІБУЛОНа», розташовані вище по річці Південний Буг».