Про це повідомив голова правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook.
Він зазначив, що фінансування відбуватиметься за рахунок довипуску єврооблігацій.
«На фоні перманентних гучних тендерів на закупівлі анкерів, стрілочних переводів, це сигнал ринку: тендери будуть проходити за правилами ЄБРР. Максимально прозорі, з рівним допуском всіх учасників до торгів і без дискримінацій за прізвищами. Ці кошти підуть виключно на закупівлі матеріалів, роботи будемо проводити своїми силами», — додав Кравцов.
Він зазначив, що минулі 2 роки «Укрзалізниця» була зосереджена на оновленні вагонного та локомотивного парку.
«Тепер черга за залізничним полотном. По-перше, це безпека. По-друге, збільшимо пропускну спроможність. По-третє — можливість збільшувати швидкість на окремих дільницях (як для вантажних, так і пасажирських поїздів) тим самим зменшуючи енергозатратні зупинки», — підсумував Кравцов.
За даними Урядового порталу, кінцевий термін погашення єврооблігацій 2024 р. з ефективною ставкою 7,292% річних.
Як зазначається, відповідно до угоди, 70% із залучених $100 млн буде спрямовано на модернізацію залізничної інфраструктури міжнародних транспортних коридорів TEN-T. Ще 30% коштів компанія спрямує на оновлення засобів диспетчерської сигналізації і зв«язку, а також на удосконалення системи контролю залізничного трафіка.